سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درمان قطعی زانو درد در بارداری با پی آر پی زانو

?? درمان قطعی زانو درد در بارداری با پی آر پی زانو امکان‌پذیر است و شما می‌توانید برای انجام فرایند تزریق به کلینیک دینا، بهترین کلینیک تزریق پی آر پی در شرق تهران مراجعه کنید. متخصصان این کلینیک به شما کمک می‌کنند تا با برطرف کردن زانو درد، دوران نقاهت پس از حاملگی را راحت‌تر طی کنید. خانم‌های باردار در دوران بارداری ممکن است به دلیل کمبود کلسیم، تغییرات هورمونی یا اضافه وزن دچار زانو درد شوند. اما تمرینات ورزشی در کنترل این مشکل نقش زیادی دارند.

علاوه‌بر این در دوران بارداری، مفاصل زانوها بسیار نرم می‌شود و فشار زیادی بر روی زانوها وارد خواهد شد. روش پی آر پی یکی از بهترین درمان‌ها برای خانم‌های باردار بعد از زایمان است. افرادی که با مشکل التهاب و تورم زانو مواجه هستند، از طریق این روش می‌توانند برای درمان خود اقدام کنند. کلینیک دینا به عنوان بهترین مرکز تزریق پی آر پی در شرق تهران با برخورداری از تیم پزشکی مجرب به درمان مشکلات زانوهای زنان باردار کمک می‌کند.

?? درمان زانو درد در بارداری با تزریق پی آر پی زانو

درمان قطعی زانو درد در بارداری با پی آر پی زانو تحت نظر پزشکان متخصص امکان‌پذیر است. بیشتر بانوان در این دوران برای کاهش فشار از مفاصل زانو تمرینات تقویتی را انجام می‌دهند یا روش فیزیوتراپی را امتحان می‌کنند. اما ممکن است از طریق این روش‌ها بهبودی کامل را به دست نیاورند و مجبور شوند راهکارهای دیگر را پیگیری کنند.

درمان زانو درد شدید از طریق پی آر پی زانو کمک می‌کند تا محدودیت حرکتی زانو از بین برود. در این روش از طریق تزریق خون غنی از پلاکت، فشار بر زانو به حداقل می‌رسد و آسیب‌های بافت زانو از بین می‌رود.

خون از اجزای مختلف مانند گلبول‌های قرمز، گلوبول‌های سفید، پلاکت و پلاسما تشکیل شده است. پلاکت‌ها در افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی به بافت‌های آسیب دیده نقش دارند و با برخورداری از فاکتورهای رشد، به بازیابی بافت‌ها و ایجاد سلول‌های جدید کمک می‌کند. خانم‌های باردار پس از زایمان می‌توانند برای درمان از این روش کم‌خطر بهره ببرند.

درمان زانو درد در بارداری با تزریق پی آر پی زانو

?? مزایای درمان زانو درد در بارداری با پی آر پی زانو

خانم‌های بارداری که پس از زایمان برای رفع دردهای زانو که از روش پی آر پی استفاده می‌کنند، سریع‌تر از افراد دیگر بهبود می‌یابند. این روش درمانی فواید زیادی دارد که عبارتند از:

1- بهبود زانو درد شدید

2- رفع التهابات و تورم ناشی از فشار بر مفاصل زانو

3- کمک به بازیابی سریع عملکرد زانو

4- بهبود سفتی زانو

5- افزایش دامنه حرکتی

6- متد موثر و کم‌خطر نسبت به مصرف دارو درمانی و تزریق کورتیزون

7- ماندگاری بیشتر نسبت به دیگر روش‌های درمانی

برای تزریق پی آر پی برای کاهش درد زانو درد دوران بارداری با متخصصان کلینیک دینا در تماس باشید.

شماره تماس 09355558098 برای نوبدهی آنلاین

حتما بفرمایید از سایت تماس گرفتید تا از خدمات نوبدهی آنلاین بهرمند شوید

?? عوارض تزریق پی آر پی زانو برای خانم‌های باردار

در کنار فواید زیادی که درمان قطعی زانو درد در بارداری با پی آر پی زانو دارد، ممکن است یک سری خطرات جانبی نیز اتفاق بیفتد. بالاخص اگر خانم‌های باردار بخواهند این روش را در طول بارداری امتحان کنند، احتمال دارد با عوارض جدی مواجه شوند.

خطرات پی آر پی در دوران بارداری حالت تهوع، سرگیجه و عفونت‌های موضعی است. در برخی از افراد نیز امکان دارد آسیب‌های عصبی در محل تزریق ایجاد شود یا به علت سفتی زانو فرد نتواند زانوی خود را حرکت دهد.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای کاهش ریسک آسیب در دوران حاملگی از این روش استفاده نکنید. پس از زایمان نیز باید با پزشکان متخصص مشورت کنید تا مراقبت‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

عوارض تزریق پی آر پی زانو برای خانم‌های باردار | کلینیک دینا

?? ماندگاری درمان زانو درد در بارداری با پی آر پی زانو

پلاسمای غنی از پلاکت به خاطر داشتن مواد طبیعی که از خون بیمار دریافت می‌شود، تأثیر زیادی بر درمان زانو درد خانم‌های باردار دارد و تنها پس از چند جلسه می‌تواند علائم بهبودی را مشاهده کنند.

ماندگاری تأثیر تزریق پی آر پی برای خانم‌هایی که به علت بارداری دچار مشکلاتی مانند زانو درد شدید، نرمی مفاصل و محدودیت حرکتی هستند تا 6 الی 12 ماه ادامه دارد. این افراد در کوتاه‌ترین زمان اثرات پی ‌آر پی درمانی مشاهده خواهند کرد. به‌علاوه اگر شدت آسیب زانو زیاد باشد، پزشک متخصص جلسات بیشتری را برای درمان کامل علائم تجویز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آیا بعد از پی آر پی زانو می‌ توان ورزش کرد؟

?? پی آر پی زانو برای خانم‌های باردار در کلینیک دینا

خانم‌های بارداری که قصد انجام پی ‌آر ‌پی برای رفع عارضه‌های زانو از جمله تاندونیت، رفع التهابات و فشار بر مفاصل زانو را دارند، می‌توانند به کلینیک دینا، بهترین کلینیک تزریق پی آر پی در شرق تهران مراجعه کنند.

کلینیک دینا خدمات بسیار با کیفیتی را جهت تزریق prp به بیماران ارائه می‌کند. در این مرکز طب پزشکی فرایند تزریق پی ‌آر پی تحت نظر کادر مجرب پزشکی انجام می‌شود. به دلیل استفاده از کیت‌های استاندارد و مناسب در طول درمان، شما می‌توانید با اطمینان خاطر فرایند درمان را انجام دهید و پس از اتمام جلسات مراقبت‌های لازم را دریافت کنید.

?? برای رزرو نوبت و شرایط تزریق پی آر پی در دوران بارداری کافی است با شماره‌ زیر در تماس باشید. کادر پزشکی کلینیک دینا راهنمایی‌های لازم را در ارتباط با تعداد جلسات مورد نیاز و فرایند درمان از طریق این روش در اختیار شما قرار می‌دهند.

کلینیک دینا خدمات طب فیزیکی و توانبخشی

خلاصه مطالب

درمان قطعی زانو درد در بارداری با پی آر پی زانو امکان‌پذیر است و خانم‌هایی که به علت اضافه وزن و تغییرات هورمونی دچار زانو درد شدید و محدودیت حرکتی هستند، از طریق این روش علائم بهبودی را در سریع‌ترین زمان مشاهده خواهند کرد. از مزایای تزریق پی آر پی برای خانم‌های باردار بهبود علائم درد زانو، کمک به بازیابی عملکرد زانو است و نسبت به تزریق کورتیزون یا استفاده از داروهای غیراستروئید کارآمدتر است.

برای جلوگیری از عوارض جانبی تزریق پی آر پی زانو در دوران حاملگی حتماً باید با پزشکان متخصص در ارتباط باشید تا وضعیت شما را ارزیابی کنند و در صورت نیاز مراقبت‌های لازم درمانی را به شما توصیه نمایند. جهت تزریق پی آر پی در زانو به کلینیک دینا در شرق تهران مراجعه کنید. در این مرکز درمانی مراحل درمان شما با اطمینان خاطر انجام می‌شود و با هیچ عرضه جانبی مواجه نخواهید شد.

 

 

 

برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

منبع: سایت کلینیک دینا و درمان قطعی زانو درد در بارداری با پی آر پی زانو